دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

رمضان نزدیک است!

با نام خدای مهربان

سلام عزیزان!

ماه رمضان نزدیک است.

امروز فکرمیکردم اگر از امروز هر روز یک بار سوره مبارکه یاسین را بخوانم

تا آخر ماه رمضان میشود ۴۰ بار ....

آقای نخودکی عارف وارسته قول داده که هر کس یاسین را روزی یکبار

تا ۴۰ روز بخواند  انشالله خدا دعاهایش را مستجاب میکند...

و البته سوره یاسین بسیار قوی و قدرتمند است .

میگویند یاسین قلب قرآن است.

التماس دعا!

نظرات 14 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:48 http://www.apvt.tk

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.:
www.apvt.tk
همچنین با آمدن به سایت ما وکپی کد افزایش آمار بازدید خود را روزی ۴۰۰ تا به بالا کنید.

لیدا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 http://lina.blogsky.com

سلام دوست عزیز ...

با افتخار اینبار همراه با مصاحبه ای از ناصر عبداللهی عزیز در

هفته نامه بسوی افتخار منتظر احساسات گرمتون هستم ....

موفق باشید ...

دوست شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:28

امیدوارم دعای همه مستجاب شود. اون جمله بالای وبلاگتون که می گید من شما رو دعا می کنم کلی امیدوارم می کنه. (تو رو خدا دعام کنید.) اگر راه و روشی برای استجابت دعا بلدید لطفا به من و دوستانم یاد بدهید. چون ما هر چی دعا می کنیم ...!!!!!
جدیدا کامنت گذاشتن اینجا خیلی سخت شده! من هر بار که میام نمی تونم. فقط نظرات قبلی رو نشون می ده و جایی برای نظر جدید نیست.

آذرو ... دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:38 http://www.avareyetanha.blogsky.com

ما رو هم دعا کنید.
اگر مایل باشید من قصد دارم شما رو لینک کنم. فقط بگید با چه اسمی لینکتون کنم.
من رو هم می تونید به اسم آواره لینک کنید.

رامین دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 http://www.madlen.blogsky.com

سلام.خوبی؟ آره ماه رمضون نزدیک ماهی که پر درسه (شعار نیستا خودتونم میدونین) ماهیه که فعلا تولدم افتاده اوایلش و این خوفه. و اینکه پاییز که من خیلی دوستش دارم هم افتاده توی این ماه . وووووو یه ماه رمضان خوب در پیش داریم. ماه پر برکتی برای همه باشه. منم شما رو دعا میکنم .اگر مقبول افتد .چونکه نمیدونم چی دعا کنم فقط سلامتی ؟! قربانت و خدا حافظ
بای ـ بای

الناز دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:49

سلام مرا هم دعا کنید ترا خدا

ستاره دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:53

سلام. لطفا من و لیلا و محبوبه و انوشه و فاطمه و زهرا و ... همه دوستام رو هم دعا کنید

من سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 http://man7.blogsky.com

امیدوارم دعات مستجاب شه.
امیدوار

حسین سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 http://kashefedezfuly.blogsky.com/

سلام
ممنون از لطفت که همیشه به ما سر می زنی. ما رو دعا کن.
وبلاگ کاشف با عکسی از محل ریاضت و عبادتش بهمراه متن مختصر بروز است و منتظر حضور سبز شما.
موفق باشید
یا حق[گل]

mahdi d چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:03 http://babataher.blogsky.com

هو121
سلام
امیدوارم که دعات مستجاب بشه
اگرم می بینی که مستجاب نمیشه ، خدا حتما می خواد بهتر بهت بده یا بعدا بهت بده یا اصلا به صلاحت نیست.به هر حال پروردگار دانای موجودات از هر چیزی بهتر می داند.همه ی کارای خدا علت(که از این به بعد میگیم حکمت) داره که خرد ناقص بشر از درک آنها ناتوان است

آقای نخودکی وقتی ایشان میگه که هر کی یاسین بخونه دعاش مستجاب میشه به نظر من مهمتر از همه به خود آدم بستگی داره و شاید منظور ایشون از این حرف نشون دادن اهمیت سوره ی یاسین باشه و از این خبرها هم نباشه که هر کی خوند و هر چی خواست همون بشه
خدایی که به قول خودش از رگ گردن به آدم نزدیک تره که دیگه اینقدر مکافات نداره که صدای آدم رو بشنود.ولی همین خدا که از رگ گردن هم نزدیک تره تا بیاد (بیاریش ) و تو قلبت جاش بدی مکافات داره که دیگه "درد برای دوستان است" و وارد این جور بحث ها هم نمی شم چون اصلا در حدش نیستم

به هر حال منم دعا کن

یا علی

فاصله ها کم می شن اگه بخواهیم شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:25 http://safine.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنونم برای دعای خیرتان
مهربانم ...
ای کاش همه جا ادمها برای کم کردن فاصله ها تلاش می کردن ای کاش در این کار صداقت داشتن ای کاش خود خواهی ها و خود پرستی ها بی رنگ می شد
وبلاگ قشنگت ایده زیبایی را برای نوشتن برام هدیه اورد
ناقلا ببین از کل به جز معجزه ای

سها پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:38

دوست خوبم سلام وبلاگ زیبایی دارید یکی از راههای استجابت دعا اطمینان داشتن به استجابت دعاست راستی روز ای جمعه بین نماز عصرومغرب دعا حتما قبول میشه خودم امتحان کردم برام دعاکن ایام به کام

BITA پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:06 http://alghudos.mihanblog.com/

سلام ....خسته نباشید....وبلاگ جالبی دارین...من لینکتون گذاشتم...خوشحال می شم به من هم یه سر بزنی و همچنین خوشحال می شم که لینکم کنین....چون یه سایت مذهبیه و چیزی هست که مفیده...ممنونم

الناز شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:28 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com


. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

تولد ۱ سالگیه وبلاگمه زود بیا منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد