دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعاها!

 

به نام خدا  

خداوندی که چو نامش بخوانی  
 نیابی تو در جوابش افترانی
 
(نظامی)

سلام دوستان عزیزم! 

 

 

دکتر الهی قمشه ای میگویند: 

 

  

وقتی دعا می کنی، دعای تو از این جهان خارج می شود 

 

 و به جایی می رود که هیچ زمانی نیست.  

 

دعایت به قبل از پیدایش عالم می رود.  

 

دعایت به آنجا که دارند تقدیرت را می نویسند می رود  

 

و تقدیر نویس ِ مهربان ِ عالم، تقدیرت را با توجه به  

 

دعایت می نویسد. 

 

 

در این ایام مبارک الهی در دعاهایم هستید. 

 

التماس دعا! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07

سلام دعایم کن

نیلوفر یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 http://www.mordab-57.blogsky.com




سلام عزیز

لطف کردی که بهم سرزدی .

خیلی زیبا نوشتی دعا می کنم همیشه شاد و سلامت باشی و به هر آنچه که نیکوست و آرزویش را داری دست یابی .

موفق باشی .

رامین یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:52 http://www.madlen.blogsky.com

سلام.مرسیییییی.راستی من از الهی قمشه ای خیلی چیزها یاد گرفتم. از ماهی توی سفره ی عید گرفته تا شادی و .. عطار و ... که چند وقت ژیش داشت نشون میداد . خیلی حرفهاشون قشنگن . هم ایشون و هم مطمینم که اونهایی که الهی قمشه ای رو دوست دارن از علامه جعفری هم لذت میبرن. این دو شخصیت که یکیشون دیگه نیست روی من خیلی تاثیر گذاشتن. آخش خیلی حرف زدم . بازم ممنون و شاد شاد شاد باشی دوست من

دلشکسته(بیتا) دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 http://sohrab-sepehry.blogsky.com

سلام....مثل همیشه زیبا و پر محتوا...من تازه آپدیت کردم به کلبه ی جقیرم بیا....«من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد