دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

مرگ و زندگی

با نام خدای مهربان 

 

یکی چیزی درونم دارد می میرد ... انگار غدّه ای میخواهد بترکد... 

 

غدّه ای که سالهای سال درونم بوده و دردم داده و...  

 

عذابم داده... احساسش میکنم ...  

 

پر از من های ریز و درشت است... رسیده و این روزها منتظرم بترکد... 

 

تبرکد تا رها شوم... 

 

مدتی است که خدا صبرم دارد میآموزد... با مهر با سیلی با درد... 

 

صبر کن به این!... 

 

صبر کن به آن!... صبر کن.... صبر کن... دم بر نیاور!...  

 

ساکت باش!...چقدر صبور شده ام.... باورم نمیشود!!! 

 

اما تنها شده ام.... بین اینهمه آدم تنهایم... خیلی تنها... 

 

خدایا! دلم برای استادهایم یک ذرّه است!... 

 

دعاهایم برای دیگران برآورده شد... اما دعاهایم برای خودم... 

 

هر وقت نخواستم خدا داد... خدا غیور است! 

 

میخواهد هیچ خواستن را بیآموزم!...  

 

هیچ نخواه... هیچ نخواه...  

 

فقط آرام بنشین تا .... غدّه ها در آرامش و سکوت میترکند و سپس ...... 

 

جوانه زدن ها را تماشا کن..... 

 

ببین ... که درونت جریان مییابد و میسوزاند... 

 

میسوزاند ... همه را ... حتی این غدّهء نکبت را... 

 

هر آنچه به تنگم آورده اند!   

 

............

 

برایتان دعا میکنم میدانم جواب خواهد داد... 

 

شما هم مرا دعا کنید حتما جواب خواهد داد... 

 

دعای برای دیگران را حتما جواب میدهد! 

 

ای آسان کننده ی کارهای سخت،  

 

سخت شده برایم کارهای آسان،  

 

آسان کن برایم کارهای سخت

نظرات 5 + ارسال نظر
انعکاس آب سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:08 http://www.enekaseab.blogsky.com

من هم دچار این حالات میشم.تو هم برای من دعا کن.به منم سر بزن خوشحال میشم

نیلوفر مردابی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 http://www.mordab-57.blogsky.com




سلام عزیز دل

امیدوارم به هر آنچه که بهترین است و خیر و شادی برایت بهمراه دارد برسی ...

خدا بخشنده است . خدا مهربان است . خدا دعاهای تو گلم رو می شنود و مطمئن باش به آرزویت خواهی رسید ...

تا خدا رو داری از هیچ چیز نترس و به خودش توکل کن ...
و بدان که برایت دعا خواهم کرد اگر قابل باشم ...

مواظب خودت باش

دوست پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:08

ایشالا حاجت روا باشی. من رو هم دعا کن. هنوز محتاجم.

دوست جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:47

بهتر شدی دوست صبور؟ چطوری؟ من این روزا خیلی خوب نبودم اما به دعای شما امیدوارم.

دوست جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:50

راستی سفارش منو به خانوم گل کردی؟ هنوز اون دفترچه رو داری؟ اسم منو توش نوشتی که بعد قران دعام کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد