دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

با نام خداوند مهربان بخشاینده

 

سلام و سلامتی برای همهء دوستان

 

 از خواندن و شنیدن سخنان عمیق و بسیار سادهء عارف مثبت بین,

آقای اسماعیل دولابی, روح و جسم انسان انرژی تازه و نشاط می یابد:

 

_. هر که گرفتار است, گرفتهء یار است.

_. غم, پیغام دوست است, وقتی غم آمد با او(خدا) خلوت کن ببین با تو

   چه کار دارد؟!

_. کثرت, غم آور است و توحید, قاتل غم.

_. دوای سوز, ساز است. اگر سازش کردی همه بلاها و سوزها, ساز میشود.

  

_. خداوند عبدش را با تیر و تور و تار صید میکند:

تیر برای فراریها, تور برای متوسطین, و تار و آواز ملکوتی برای مقربین.

..... 

 

در دعاهایم هستید! 

التماس دعا!

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 http://www.mordab57.blogfa.com



سلام دوست عزیزم

حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟

ممنون که بهم سرزدی

گلم این آدرس وب جدید من هستش لطف کن اونجا در خدمتت هستم ...

به یادتم و التماس دعا ...
شاد باشی و سلامت عزیز

دوست جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:58

قشنگ بود. مثل همیشه. ولی آخه من می خوام با پای خودم بیام توی تور اما تا وقتی که همینطور تیر بیاد طرفم مجبورم همینطور فرار کنم. به خدا بگو من دیگه نمی خوام با تیر شکار شم.
دعام کن خیلی. مخصوصا روز تولد حضرت فاطمه.

نیلوفر مردابی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 http://www.mordab57.blogfa.com


روزها تکراری اند
لحظه ها دوباره سر می زنند
عمر ها طی می شود
فقط عشق می ماند
و دوست داشتنی که من تو را ...

سلام عزیزم

روزت مبارک ...

امیدوارم ایام خوش و خرمی داشته باشی گلم

شاد باشی و سلامت

دوست سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:41

تو رو خدا دعام کنید.

دوست دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:49

شب اول رجب دعام کنید هم شب تولد امام محمد باقر هست هم اول ماهی که حضرت علی توش به دنیا اومده هم ...

من سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:55 http://www.mmaann.com

قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد