دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

 بنام خداوندی

 که  نیکی مطلق٬

 عشق و زیبایی خالص ٬

خزانه معرفت ٬

و خرد بی پایان است.


 

سلام دوستان!  

پاییزتان شاداب و پربار! 

دیشب باز هم پدرم را به بیمارستان بردیم. مدتی است که قادر به تکلم نیست

و بیشتر اوقات چشمانش بسته است. سکون و سکوت و تغذیه تزریقی

روحش را جلا داده است.

گاهی که چشمانش را باز میکند نگاه معصومش تا عمق وجودم فرو میرود و

دلم را تنگ می فشارد.

این مطالب پایین را آبی بر آتش دلم, برای خودم مینویسم: 

 

جانم!نازنینم!

یادت باشد که در برنامه خداوندی هر واقعه ای برای

نیکی و خیر و صلاح ماست.

 و ساعت الهی دقیق و صحیح کار میکند.

یادت باشد که هر اتفاقی درست در لحظه ای که باید

اتفاق بیفتد, بوقوع میپیوندد.

و ما ممکن است در آن لحظه متوجه مشیت خداوندی

نباشیم اما...

اما اگر صبور باشیم بعد از مدتی درمی یابیم که دردها و رنجها

و مشکلات و نومیدیهای ما بخشی از مشیت های الهی بودند

 که برایمان خیر و برکت و رحمت آورده اند.

یادت باشد که  هر اتفاقی که در زندگیمان رخ میدهد

برای این است که متبرکمان کند و درسی ارزنده برایمان دهد٬

و ما را صیقل داده صاف و پاکمان کند تا قدمی به پروردگار

نزدیکتر شویم....

تا بادا مورد رحمت و لطف بیکران او گردیم و قلبمان

راحتی و آرامش یابد...

جانم!عزیزم!

 یادت باشد که این زندگی چیزی نیست بجز عشقی زلال 

که مدام از سوی او به همه هستی و از سوی همه هستی

به او جاری است! 

دوستان خوبم ممنون از دعاهایتان!

همیشه شاد و شاداب باشید.

التماس دعا!

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر مردابی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 http://www.mordab57.blogfa.com



سلام سلام عزیز دلم

حالت خوبه ؟؟؟؟‌

دعا می کنم که هر چه زودتر پدر بهتر بشن !!!

و برای خودت هم از خداوند صبر بیشتری خواستارم ...

می بوسمت و مواظب خودت باش ...

دوست سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:12

سلام.
خوبید؟
حتما براشون دعا می کنم و امیدوارم خدا به دعای من توجه کنه.

گلناز چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 21:46 http://www.ghasreshisheii.blogfa.com

سلام دوست عزیز نمی دونم الان که این مطلب رو می فرستم ژدرتون و خودتان در چه وضعیتی هستید .عجیبه من اتفاقی با وبلگ شما آشنا شدم . امیدوارم در آستانه تولد امام هشتم حضرت رضا(ع) یک هدیه خوب از طرف ایشان به شما که همون شفای عاجل پدر بزرگوارتون هست به شما اعطاء شود . من خودم همین روزا رو دو سال پیش گذراندم. انشاء ا... تنها فصل زندگیتون بهار باشه.

بنگری پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشی
پستهای قدیمی وبلاگم رو مرور میکردم ..کامنت شما رو دیدم ..اومدم و دیدم هنوز مینویسی . امیدوارم که خداوند کریم دعاهای ما را مستجاب کنه و امیدوارم که سالم و سلامت باشند.
اینم پست قدیمی من که شما لطف داشتین نظر داده بودین
http://www.bangeree.blogsky.com/Comments.bs?PostID=137

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد