دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

دعایم کن!

هم دعا از تو اجابت هم ز تو / ایمنی از تو مهابت هم ز تو

یا حسین

با نام او

دام سخت است مگر یار شود لطف خدا

ورنه انسان نبرد صرفه ز شیطان رجیم 

حافظ 

با سلام خدمت تمام دوستان!

 محرم که شروع میشود سعی میکنم حتما سری به کتاب ارزندهء

"نیایش امام حسین در صحرای عرفات" نوشته استاد تقی جعفری بزنم.

شاید گاهی هم  قطعه ای زیبا از این کتاب را اینجا نوشتم:

"پروردگارا! بار الها!

بی نیازی را در نفسم قرار بده و یقین را در قلبم,

اخلاص را در عملم, نور را در دیدگانم, بینایی را در دینم, تثبیت فرما.

معبودا!

 مرا از اعضایی که لطف فرموده ای بهره مند فرما.

چشم و گوشم را وارث من قرار بده (تا از دوران زندگیم امتیازات قابل

ذخیره برای سعادت ابدیم تهیه نماید).

مرا بر آن کسی که بر من ستم کرده است یاری فرما,

و گرفتن خونم را و انتقام آن امتیازاتی که اگر زنده می ماندم کسب

میکردم, بر آن ستمکار ارائه فرما و با این لطف چشمم را روشن بساز."

 

 حق همی گوید چه آوردی مرا

 اندر آن مهلت که دادم مر ترا


عمر خود را در چه پایان برده‌ای

 قوت و قوت در چه فانی کرده‌ای


گوهر دیده کجا فرسوده‌ای

پنج حس را در کجا پالوده‌ای


گوش و چشم و هوش و گوهرهای‌عرش

خرج کردی چه خریدی تو ز فرش

 

 دست و پا دادست چون بیل و کُلند

من نبخشیدم ز خود آن کی شدند 

مولانا

از کتاب نیایش امام حسین در صخرای عرفات 

نوشته علامه تقی جعفری 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:59 http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

.... شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:11

خدایا پروردگارا!

ما را از این نعمت عظمایی که با گوش فرا دادن به حرکت حسین

در اعمال خودمان تجدید نظر می کنیم

و دلهایمان را هر سال از آلودگی ها, حداقل تا مدتی, تصفیه می کنیم

محروم مفرما!

آمین

علامه تقی جعفری
[گل]

دینا شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:17 http://www.dina.blogsky.com

خدایی این دعای عرفه بی نظیره! من خیلی دوستش دارم. امام حسین (ع) با تک تک اعضا و جوارح صحبت کردن :)
شعرت هم زیباست

دوست چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:01

سلام. عزاداری هاتون قبول. التماس دعا.

دوست پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:20

شما به سوالات هم جواب می دید؟ می خوام بدونم خدا چرا به بعضی ها بهترین ها رو دودستی تقدیم می کنه اما من هرچی دعا می کنم اصلا سر سوزنی استجابت نمی شه؟ آخه چرا؟ خدایا این چرا ها و این همه تبعیض بین بنده هات عاقبت منو می کشه.

رامین جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://www.madlen.blogsky.com

سلام علامه جعفری (-:
جالب بود و هم تلاقی قشنگی بود برام
موفق باشین
وقتی امیدت به خدا باشه (فقط خدا) خدا هم جوابت رو میده...بعضی وقتها هم شکست مثل یه درس و یه پیروزیه...اینو همه روانشناسها هم گفتن
پاک باشین
خدا هم هست
خدانگهدارتون

آسمانی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:20 http://asemanihaaashoora.blogsky.com

سلام
تو رو خدا ما رو دعا کنید اوضاع بدجوری در همه هر کاری می کنم..........................نمیشه

خوشنویس دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:48 http://www.kellk.blogfa.com/

میتونم لینک تون بکنم .ماهم یه هنر مند ژرمشغله بیکارهستیم .ممنون از سایتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد